StoryEditor

Telekom zmení všetky svoje reklamy do štýlu nemého filmu

20.09.2013, 09:00
Vyjadriť tak chce spolupratričnosť s Nepočujúcimi. Upútavky na seriály Búrlivé víno a Panelák budú tiež prerobené do nemého filmu.

V Deň Nepočujúcich v nedeľu 29. septembra Telekom zmení všetky svoje reklamy do štýlu nemého filmu, aby ich zatraktívnil aj pre Nepočujúcich. Kampaň "Láska nepotrebuje zvuk" je inšpirovaná nemým filmom z 20 rokov. Vznikla pri príležitosti Medzinárodného týždňa Nepočujúcich (23. – 29. septembra 2013), ktorý má za cieľ upozorniť verejnosť na prítomnosť Nepočujúcich medzi nami.

Pred 100 rokmi by boli Nepočujúci hviezdy, ale môžu byť nimi pre nás aj dnes – odznie v kampani, v ktorej účinkujú nepočujúci herci z divadla Tiché iskry.

„Cieľom kampane je ukázať, že tieto herecké hviezdy a Nepočujúci všeobecne dokážu zažiariť aj dnes. Nepočujúci označujú za ich najväčší problém  postoj spoločnosti. Tie skutočné bariéry sú v mysliach počujúcich ľudí.  Na komunikáciu s Nepočujúcimi nie sú nevyhnutné iba posunky. Veľakrát stačí len jasne artikulovať, byť trpezlivý a rešpektovať ich,“ hovorí šéf korporátnej komunikácie Telekomu Andrej Gargulák. Spoločnosť už 11 rokov pomáha Nepočujúcim a tvorí spolu s nimi projekty, ktoré im skvalitňujú život. Špeciálna reklama sa bude vysielať v televízii počas celého týždňa Nepočujúcich.

Spot sa nakrúcal starou technológiou na 35mm filmovú kameru s kľukou, ktorá umožňovala meniť rýchlosť snímania záberov.

V kampani sa tak, ako minulý rok, objaví posunok „I love you“. Hoci posunkový jazyk nie je medzinárodný, tento znak poznajú Nepočujúci na celom svete a vyjadrujú ním lásku. Telekom ním označil aj svoje predajne s posunkujúcimi predajcami, aby Nepočujúci vedeli, kde sa s nimi dohovoria.

Kampaň bude prebiehať aj na Facebooku, kde si fanúšikovia môžu dať do svojej profilovej fotky symbol „I love you“ a súťažiť vo vytvorení vlastných titulkov k nemému filmu z reklamy.

Za produkciou stojí HitchHiker Films a za nápadom MUW Saatchi&Saatchi.

VIZITKA KAMPANE:

Klient: Slovak Telekom

Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi

Kreatívny riaditeľ: Rasťo Michalík, Peter Rajčák

Copywriter: Milan Bielik, Soňa Podstupková

Art Director: Denisa Pajkošová

Režisér: Gun Powder

Fotograf: Jakub Klimo

 

https://www.youtube.com/watch?v=7jPZ7P-pMwo&feature=youtu.be

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 23:34